• Domů
  • Přehled zpráv
  • Kontakt
  • RSS kanál
  • Přihlášení
  • Sledujte @pravezpravy

Ruský dlouhý a problematický most na Krym

29.10.2016 17:29:35

Autor: admin


Ruská federace připojila k Rusku ukrajinské území Krymu dne 18. března 2014. Jen o rok později v květnu 2015, byla zahájena stavba na 19-kilometrovém mostu, který by měl překlenout Kerčský předěl Černého moře a fyzicky připojit Tamanský poloostrov ruské pevniny ke krymskému poloostrovu. Kreml doufá, že dokončí projekt za 4,3 miliardy dolarů do prosince 2018, aby upevnil své nároky na tento region. Tyto jeho nároky, nejsou uznány převážnou většinou členských zemí Organizace spojených národů, včetně Spojených států.

Nové 3D letecké záběry dronu, patřící státem vlastněnému médiu Russia Today zobrazuje aktuální stav mostu krymského projektu. Dnes most existuje jako osm stavebních míst, kde pilíře jsou usazovány do podloží, aby vytvořily základ pro most, stejně jako některé dočasné hráze, které spojují pilířová místa a jsou používány k pohybu zásob. Záběry také poskytují překryvnou grafiku na 35 metrů vysokého a 227 metrů širokého splavného oblouku naplánovaného tak, aby most umožnil proplouvat velkým lodím.

Projekt masivní infrastruktury tvoří dva mosty běžící paralelně vedle sebe. Jeden se čtyřmi pruhy pro automobilový provoz a druhý se dvěmi železničními tratěmi, přičemž používají stejná pilířová místa pro základy. V současné době, protože bylo mnoho silnic na Krym uzavřeno Kremlem, primární způsob přepravy zboží a osob na poloostrov je trajektem. Doprava turistů a zboží přes Kerčský předěl dost zatížila již bojující ruskou ekonomiku.

Navzdory záběrům z průběhu stavby mostu, existují určité vážné pochybnosti o tom, zda projekt bude dokončen v termínu vlivem povětrnostních zpoždění a inženýrských přehlédnutí. Ředitel výstavby Leonid Ryženkin řekl NPR, že bouře v červnu po několik dnů zabránila pracovníkům a stavebním lodím, aby se dostaly do míst stavby mostu. K dispozici je také hluboký kanál podél trasy mostu, a pro inženýry bylo obtížné dosáhnout mořského dna a vytvořit pevný základ. Dotknout se dna nestačí, některé z pilířů musí být vsazeny až 90 metrů do mořského dna. Stavební inženýr Georgy Rosnovsky, který navrhoval další mosty v zemi, řekl NPR, že aktuální poloha nechává most zranitelný vůči bahenním sopkám na mořském dně a zemětřesení.

Minulý měsíc bylo také hlášeno, že stavební firmy pracující na projektu zneužívaly dělníky. Původně slibovaly 80 US$ / den plus jídlo a ubytování, pracovníci nakonec našli jídlo a bydlení odečtené ze mzdy, zůstal jim malý výdělek, řekl jeden takový pracovník, který také tvrdí, že pracovníci mohli být vyhozeni a posláni domů bez nároku na odměnu kvůli přestávkám.

Kreml uzavřel smlouvu o výstavbě s firmou SGM Group miliardáře Arkadije Rotenberga. Rotenberg je osobní přítel Vladimíra Putina a SGM Group se také starala o stavby pro olympiádu v Soči, kde došlo k miliardovým překročením nákladů. Přesně tak jak to uvidíme při stavbě krymského mostu.

http://www.popularmechanics.com/technology/infrastructure/a22930/drone-footage-crimea-bridge-progress/


Foto od Правительство РФ






Zprávy z domova
Zprávy ze sportu
Zprávy ze zahraničí
Zprávy z kultury
Výstupy z politických stran
Zprávy ze zahraničí (anglicky)
Založit blog
Web katalog



Copyright © 2016 - 2018 Všechna práva vyhrazena.