Recenze singlu So Good od Zary Larsson

07.02.2017 17:32:12

Autor: Jan Vasko

Zara Larsson představila doposud nejslabší singl "So Good". Dovolte mi říci pár věcí rovnou tady. Ano, myslím si, že Zara Larsson má velký potenciál jako popová hvězda, ale cesta, jakou se její kariéra doposud ubírala, není velkým úspěchem což by mohla a měla být. Mladá švédská zpěvačka zaútočila před téměř dvěma lety na mezinárodní žebříčky s jejím jediným úspěšným albem "Lush Life". Zdá se, že Zara se svým týmem byli nepřipraveni na náhlý úspěch když následující singly trvaly dlouho a k tomuto datu jsme ještě neobdrželi její záznam mezinárodního debutu. Jakkoliv její nové singly neustále upadají, ale u toho posledního, s názvem "So Good", kvalita poklesla výrazně.

Na konci roku 2016 Zara Larsson představila skladbu "I would like", která měla původně být jenom promo singlem, ale překvapivě se stala hitem ve Velké Británii. Následný, nesmyslný rap Ty Dollar #ign je venku, a pokud se mě ptáte, jestli je to dobré, prostě říkám že to není dost dobré. Vím o rozpolcených názorech na skladbu ‘Ain’t My Fault’ z minulého roku, ale aspoň ta píseň měla nějakou drzost a smyslnost, zabalenou v poměrně zabijáckém hávu. Ve srovnání "So Good" bohužel vyznívá naprázdno.

Refrén se opakuje a postrádá jakékoliv vzrušující okamžiky, což bylo zoufale potřebné udělat, aby vyprodukovaný zvuk zněl i na dálku zajímavě. Ve verších jsme vlastně získali podobnou progresi melodie do mnohem lepší "Never Forget You", jejího hitového singlu nahraném britským producentem a umělcem MNEK. Z písně "So Good" mám pocit jako by to byla píseň nahraná na autopilota a my potřebujeme a očekáváme více od potenciální popové princezny ze Švédska.

Zara Larsson "So Good"

Zara Larsson 12-02-2016 -13 (31722818351)